7 Januari

Dagis som vanligt. Fast ändå inte eftersom Cissi min riktiga fröken är tillbaka nu =)

När Mamma hämtat mig o vi kommit hem så ringde Evelina o ville gå ut o åka pulka. Så vi trotsade kylan o gav oss ut i snön för att åka pulka. Både jag o Rasmus tjöt av skratt. Det ve verkligen jätte roligt =)
Det dröjde inte länge innan jag höll på att frysa fingrarna av mig o ville gå in. Mina vantar är absolut inte bra. Mamma måste köpa nya.
In gick vi men jag ville inte gå hem, jag ville ju följa med Rasmus hem såklart o de fick jag. Mamma gick hem o grejjade o jag busade, Bada gjorde vi oxå.

Sen har jag varit lit emed Mamma oxå, tittat på henne när hon dasugit o skurat, Haha

Sen tyckte jag att hon va så tråkig att jag



O jag va så trött att jag vägrade vakna när vi skulle äta middag. Mamma försökte med allt men så fort jag fick chansen så la jag mig igen eller så vände jag på mig. Haha.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0