6 Februari

Ja idag vaknade jag tidigt men då ville jag bara titta på film o spela mitt nya spel =) Mamma staratade en film o gav mig spelet o sedan fick hon gå o lägga sig igen =)

När hon vaknade o klev upp så tog vi o bakade lite. Eller det va mest Mamma som gjorde det. Jag har ju så många nya filmer att se på så jag har inte så mycke tid över till annat. Haha =)

Efter bakningen gick vi upp till låne duschen o duschade. Tigra drog mig i pulkan både dit o hem. Det tycker jag är jätte roligt =)

När vi kom hem igen så ville jag titta på mera film o det fick jag för Mamma. Efter ett tag så kom Morbror Fredrik hit o sa åt Mamma att sätta på kaffe o kort efter det kom Mormor, Mats och Morbror Mattias.  Vi fiakde och surrade o lekte ett tag. Sen åkte dom vidare hem till Jonas, Maria och Emma.
Vi tog bussen bort på Ica o handlade lite vi och sedan ha vi lekt o ätit.

Nu ska jag sova. Ska på kalas imorgon hemma hos Emma =)

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0