8 December

Dagis idag igen =) Idag fick jag ta med mig ett par trasiga tights på dagis. Det fick jag göra för att jag och min fröken Cissi skulle laga dom med tyg o textil lim. Så idag ha jag klipt o klistrat ihop dom o det blev jätte fint tycker jag. Jag ska få ta med mig mer tights dit för att laga dom själv. Jag ha rätt många så jag har nog det jag gör ett tag framöver.

Mamma hade med sig både Tigra och Thilo när hon hämtade mig på dagis idag o när Mamma skulle hjälpa mig med snowracern så passade Tigra på att kliva in under vagnen o sätta sig. Hon är bra tokig =) Hon åkte där under hela vägen hem oxå.

Tigra tyckte tydligen inte att det räckte med att hon fått ett vintertäcke. Hon smet in under vagnen o satte sig o skulle ha kjuts hem oxå. haha

När vi kom hem bakade vi lite med Trolldegen o så ha jag ritat lite o grejja på.

Tror inte de hände så mycke mer faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0