27 Augusti 2010

Idag har jag varit hemma från dagis. Går bara Tis, Ons och Torsdag.

Vi har bara varit hemma iallafall. Mamma har städat o grejjat. O så blev det en tur bort på Ica för hela familjen.
Påvägen hem busade busschaffören med mig. Han lät som en katt i högtalaren på bussen o sen sa han åt mig att slänga ut den ur bussen o så lät han som en vovve o ville att jag skulle slänga av den oxå. Haha. Jag skratta som en tok kan jag lova. Det va en rolig gubbe de =)

Eftersom de inte har hänt så mycke idag så berättar jag om Gårdagen istället =)

När Mamma hämtade mig på dagis tog vi bussen in till stan o gick på banken en sväng o sen tog vi bussen bort till Sara på hennes jobb. Där va även Oliver.
När Sara slutat jobba åkte vi på handelshuset o där köte Sara ett regnställ till mig =) Jätte fint i rosa.

Detta fick jag av Sara =)

Efter det åkte vi på Ikea för att Mamma skulle köpa en byrå som hon tittat på i katalogen. Men när vi kom dit konstaterade Mamma att den inte va något att ha =( Medan vi stog där o tittade på den o alla andra byråsar så blev vi alla hungriga så det slutade med att vi åt middag på Ikeas restaurang =) Jag åt kyckling o pommes =) I restaurangen träffade vi även Ellie (Saras brors dotter) o så såg vi Thea o hennes kusiner som oxå va där o åt. Haha

När vi ätit klart gick vi en sväng nere på Ikea. Mamma köpte lite smått o gott. Lakan, Soptunna, värmeljus, en Lampa, rosa gardiner till mitt rum som jag ska ha till min säng =) o så köpte hon en Lila lama o en vit fotölj =)
När vi kom hem hade Mamma även med sin en byrå trots att hon inte skulle köpa någon. Haha
Det va Moppa som hade köpt den till oss o den är jätte fin =)
Mamma ska blogg om det i sin blogg så ni får titta på bilder där =)

Nu ha jag ätit kvällsfika o ska sova.


Tunbröd med kaviar o oboy till det =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: maria berglund

Hej Tindra :) emma köpte precis likadant galonset Så nu är ni lika rosa o fina :)

2010-08-29 @ 09:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0