25 Augusti 2010

Andra dagen på dagis idag =) Åh det är så roligt att få vara där igen. Jag verkligen Älskar det o vill inte gå hem när Mamma hämtar mig. Haha

Idag ha vi varit i gympasalen oxå o det är ju en klar favorit hos mig. Jag tycker att det är jätte roligt att vara där.

Hemma ha jag lekt med Alex o Lill Tindra hemma hos dom. Åt även middag där idag o efter den kom Mamma in med Tårta till efterrätt :)

Ja jag vet inte vad jag ska berätta rikigt. Har inte gjort nå speciellt o inga nya bilder ha jag heller. Mamma är lite lat med kameran.
Men jag ha nå bilder från då när jag va sjuk. Ser inte klok ut. Haha






Ja sådär kan man se ut när man är sjuk =)



Här är jag därimot redo för Kalas hemma hos Mammas Kusin Jessika =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0