11 November

Ja i fredags åkte jag till Momma o Mats. Momma kom hem till oss o hämtade mig =)
Först fikade o surrade vi ett tag. Sen packade vi in i bilen o åkte. Jag sov typ hela vägen. Vi åkte till Konsum  i Sollefteå o handlade o hämtade Mats.

Jag har haft det jätte bra hos Momma trots att jag va så sjuk när jag åkte dit. Har haft riktigt hög feber, men med lite alvedon så ha det gått bra iallafall.

I måndags va det dags att åka hem. Momma o Mats körde mig till vicksjö o där hämtade Mamma o Fredde mig =)
Surrade hela vägen hem, Fredde va en trollunge bajs. Haha
När vi kom hem hade vi kramkalas =) Jag sprang mellan Mamma o Tigra med kramar.

Sen kan jag berätta att jag är en liten tjej som vill veta allt.

- Mamma ha du samma strumpor som mig?
- Nej jag har tvättat mina så dom hänger på tork.
- Varför har du tvättat dom?
- För att dom va smutsiga.
-  Okej, Varför hänger dom på tork?
- För att dom är blöta
-  Varför är dom blöta?
- För att jag ha tvättat dom
- Varför ha du tvättat dom?

Vid de här laget skrattar Mamma åt mig. Haha
Hon säger att jag är söt. =D

Igår, Tisdag alltså, fick jag vara hemma från dagis. Mamma ville inte släppa iväg mig för tidigt efter att jag varit sjuk o hon va ändå ledig. Jag o Mamma åkte in till stan o tittade lite o sen gick vi till Peter o mötte honom, vi skulle åka samma buss som honom till Birsta, men vi fick följa med upp medans han gjorde sig klar först. Då fick jag titta på hans katt, Ödla o marsvin. Ödlan va jätte söt. =)

På Birsta följde vi med o köpte mat till ödlan o sen gick jag o Mamma till Ica Maxi o handlade lite o sen tog vi bussen hem.
Hemma blev det middag o lite lek. sedan va det dags för sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0