7 Maj

3 dagar med dagis bus.
Är så roligt att leka med kompisarna.

I Tisdags va det utveklingssamtal för mig med dagis fröken.
Fröken hade haft tankar på att flytta mig till nästa avdelning eftersom jag ärså duktig.
Jag har bivit som en lillamamma till dom små barnen.
Men Mamma och fröken kom överens om att jag skulle stanna där jag är nu så att jag får vara liten en stund till, Dom ville inte att jag skulle bli större än jag är.
För på nästa avdelning så ska man klara allt själv.
Men Mamma tycker att det är jätte roligt att höra att jag är så himla duktig.

På eftermiddagarana har vi bara varit hemma och lekt, bakat med min deg och busat.
Synd att det inte är så bra väder så att man kan sitta ute och mysa i solen.

Idag har vi haft lite sol på förmiddagen, det såg riktigt lovande ut men sen kom molnen och det vart kallt ute.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på men något blir det nog.
Berättar senare vad vi hittade på.

Puss puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0