18 Maj

Idag har det inte varit fint väder alls =(
Jätte tråkigt, Man jag har varit ute en stund iallafall.

Sen har vi mest varit inne och fixat o donat.
Badat har jag gjort oxå. SKÖNT =D

provar Mammas kepaProvar Mammas kepa


Efter badet.


Jag och Mamma tog bussen till ica för att handla lite mat och toa papper.

Där träffade vi Mys Mamma.

Sen så köpte Mamma ett par skor till mig,som jag fick för att jag har namnsdag imogon.

Nya skor som jag fått av Mamma och Bobbas i namnsdagspressentNamnsdagspressenten från Mamma


TACK Mamma och Bobbas.

När vi kom hem från ica lagade vi mat.
Det vart korvstroganoff och ris idag.

Efter maten satt vi oss i soffan och tittade på tv.
Så här slutade det

Somanade på soffan

Jag va tydligen trött jag.
Mamma lät mig sova en liten stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0