15 Maj

Idag vaknade jag vid 8 tiden trots att jag va vaken länge igår.
Jag och Mamma klev upp vid 9 och så gick vi raka vägen ut i solen =)

Idag har det varit riktigt varmt och skönt.
Tråkigt bara att det inte va nå andra barn ute o lekte.
Dom kanske va på dagis idag dom.

Jag tog iallfall och hittade på lite småhyss medans Mamma satt i solen och läste en bok.
Först tog jag vattenkannan som de va vatten kvar i och hällde ut de på plattorna och på mina skor.
Det tyckte inte Mamma va så smart.
Sen gick jag ut i samdlådan och hämtade en hink med sand och hällde ut den på platorna.
Då suckade Mamma och sa, Men Tindra va det snällt det där? Jag har ju nyss stått här och sopat. Jag tittade i backen och svarade mm och läppen hängde ner på backen. hehe

Men Mamma sopade upp sanden och hällde tillbaka den i hinken och bad mig gå tillbaka med den till sandlådan. 
Men det tyckte ju inte jag så jag tog och hällde ut den på gräsmattan istället jag. Haha, Där fick du Mamma =)

Sen har jag faktiskt varit ganska snäll. 
Blev lite gnällig vid 11 tiden för då va jag trött.
Mamma bäddade ner mig i vagnen så jag fick vila en stund. 

Faffa, Ninni och Robin kom och hämtade mig strax efter att jag hade vaknat =)
Vi skulle åka och hälsa på Pappa på sjukhuset och sedan titta Hilda när hon spelar fotboll.
Äta Pizza skulle jag få göra oxå =)

Ni får höra mer sedan eller imorgon. 

Puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0