SJUK!! =(

Jag har som sagt haft en kanonhelg med Momma, Mats och Mattias.
Tyvärr så har jag varit sjuk hela helgen.

Har haft ont i munnen och halsen.
Har inte kunnat äta något och har sovit väldigt dåligt.
Har försökt äta hela tiden men spottat ut de för att det gör så ont =(
Inte alls roligt.

Men idag har jag och Mamma varit till doktorn o det visade sig att jag har halsfluss.
Så nu ska vi på Apoteket o hämta medicin igen =(
Tycker ju inte om det men om jag ska bli frisk så måste jag ha Mamma sagt.

Hos doktorn gick det halv bra.
Påvägen dit så va jag överenns med Mamma om att doktorn är snäll och att jag skule gapa så att han skulle få titta i min hals, men när han kom in i väntrummet och ropade mitt namn så blev jag hysterisk. Ville inte alls följa med honom.

Mamma fick bära mig in och sedan hålla fast mig när han skulle titta i halsen, vilket han fick passa på att göra när jag skrek. För jag gapade inte frivilligt inte.

Sen fick vi ju såklart gå på labb o göra stick i fingret och göra en halsodling.
Så nu kan jag inte använda handen eftersom hon stack mig i fingret och så va jag tvungen att gapa igen inne på labb eftersom hon skulle stoppa en topps i halsen på mig. Inte roligt inte.
Men jag fick en liten fisk och en glass för att jag va så duktig =)

Annars så kan jag säga att jag är så trött så att jag somnar såfort Mamma vänder ryggen till. Haha.

så här trött är jag idag. Somnar så fort Mamma vänder ryggen till. hehe. SJUK!!

Här somnade jag sisst =)

När Bobbas slutar jobba idag ska Jag , Mamma, Bobbas och Morbror Fredrik åka ut till Moppa.
Vi ska åka båt och grilla =)

Skriver mer om de sedan.
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0