6 Juli

Hej alla glada.
Idag har jag varit en glad tjej hela dagen =) Inge bråk alls än så länge.
Jag har varit ute o lekt med Wilda som vanligt. Vi har alltid jätte roligt tillsammans.

Efter middagen gik jag och plockadefram en 2 små matlådor som jag stoppade strips i och sen sa jag till Mamma att jag skulle gå och jobba. Gav henne puss o kram och sen fick Bobbas puss o kram o sen sa jag hej då och tog med mig Wilda o gick o jobbade =)
Mamma tyckte vi va såååå söta. Haha.

Efter "Jobbet" busade vi i lekparken en stund och snart är det dags för sängen. Det går jätte bra för mig utan tutte och att sova i stor sängen som jag kallar den.
Mamma tycker att jag är jätte duktig.

Men nu ska jag busa en stund till så jag har inte tid med de här.

Hörs imorgon.
Natti natt



Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0