23 Januari

Det vart inget skrivet igår för mamma va så trött o hade jätte ont i huvudet.
men jag va på dagis iallafall. Bobbas och Fredrik hämtade mig där.

När mamma kom hem åkte vi ut på Birsta o köpte pressent till Emelie.
Vi åt på donken och sen åkte vi hem.

Tog det bara lugnt hemma. fast jag fick nån energi kick strax innan jag skulle sova.
Jag sprang fra o tillbaka mellan väggarna och sackosäcken och tjöt av skratt.
Jätte roligt tills jag rammlade och slog huvudet i väggen.
Efter en stund provade jag igen men de gick inge bättre då. ramlade mitt på vardagsrumsgolvet och slg näsan i golvet.
Då gav jag upp och gick o la mig.

natti natt.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0