23 Februari

Idag har Jag, Mamma och Bobbas varit i stan.
Vi tog bussen in för att hämta mammas nya id-kort.
När vi gjort det så gick vi runt lite på stan o tittade och Mamma köpte ett par nya skor eftersom hennes va helt trasiga.

Sen tog vi bussen hem igen och jag somnade i vagnen.
Sen har vi lagat mat och lekt lite, och nu är det dags att sova, lite sent men de går nog bra ändå.

Imorgon ska jag äntligen få gå på dagis igen.
Har längtat som en tok efter att få leka med mina kompisar.
Så nu ska jag försöka låta bli att kramas med Mamma eftersom hon börjar bli sjuk.
Hoppas hon inte smittar mig.
Hon bara hostar hela tiden.

Skriver imorgn och berättar om hur roligt de va på dagis.
Natti natt

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0