Januarivägen 48

Våran dörr till vänster   Här till vänster är våran nya ytterdörr.

Hallen   Här har vi hallen där jag kommer springa som en tok

Vardagsrummet   Vardagsrummet, lite dålig bild.

Vardagsrummet igen   Här är oxå vardagsrummet

sovrummet igen   Mammas sovrum

Sovrummet   Här oxå

Badrummet   Badrummet

Gästernas rum   Här ska våra gäster få bo

Mitt rum   Mitt rum, men det ska tapetseras om

Köket   Köket

köket igen   Köket igen

Min nya lekpark   Här är min nya lekpark




Nu har ni fått se lite bilder från stället vi ska bo på.






Kommentarer
Postat av: LillaMy

Så fint det kommer bli då :) Hoppas på att jag får komma och hälsa på dig Tindra och mamma. Kanske stanna ett par dagar och leka med dig i den nya lekparken? Vad tror ni om det? Fråga mamma om lov kanske? Hehe.. Kram på er!

2008-09-10 @ 12:35:04
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0