Knäppa kort

Idag började jag på dagis halv 9 istället för 9.
Vi skulle nämligen knäppa kort idag.

Vaknade tidigt idag eftersom de ringde på dörren, de var målaren som kom.
Han ska tapetsera om mitt rum =)
Kommer bli jätte fint.
Ja de kommer såklart bli fint i alla andra rum oxå.
Men mitt är ju viktigast för mig. hehe.

Ni ska få se hur det blev när det är klart.


Efter dagis åkte Jag, Mamma och Bobbas till Morfar och Sara.
Kunde inte vara hemma eftersom det va nymålat där.
Mamma ville inte att jag skulle bli full i färg.
 Det är något jag garanterat skulle lyckas med.

Åt middag hos Morfar o Sara o sen åkte Morbror Fredrik, Morbror Oliver och Bobbas iväg för att skjuta med luftpistol och klättra.
När dom kom tillbaka fikade vi lite och sedan åkte vi hem för att sova.

Natti natt
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0