Lite mer saker jag fått i dop pressent

* Från mammas mormor har jag fått 500kr

* Morbror Fredrik och Morbror Mattias hade köpt en lika spargris som Helena så den ska mamma byta mot en samlings sked.

* Mammas moster Malin, Henke, Felix och Lukas hade köpt ett smyckeskrin som mamma bytte mot ett   stjärntecken i silver

* Sandra, Henke och Andreas hade köpt en fototavla som mamma bytte mot en mjukisdress

* Morfar, Sara och Morbror Oliver hade oxå köpt en fototavla som mamma bytte till en mjukisdress.

* Morfars Saras Mamma och pappa hade köpt ett pressentkort på Ikea som jag inte har handlat för än.

* Av Farmor och Farfar fick jag 500kr på pressentkort på fotografering, vantar, strumpor och en julklänning som mamma bytte mot en mjukisdress.

* Av pappas Mormor och Morfar fick jag 300kr

* Av pappas farmor Gullan fick jag 200kr insatt på min fond

* Av pappas kusin Magnus och Helen fick jag 200kr på min fond

* Av pappas kusin Jerry och Maria fick jag 400kr o blommor

* Av pappas Moster Anette och Sören fick jag 200kr

* Av Tony fick jag en jätte rolig läragåbil som kan prata och sjunga mm..

Bilder från dopet får mamma lägga ut sedan eftersom vi inte har några för dom vart så dåliga.
Så om det är någon som har några bra bilder skicka dom gärna till mammas mail. [email protected]

Ha de bra och tack så jätte mycke för allt.

Många kramar o pussar från lilla jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0