Ensam med Mormor

Hejsan

I helgen har jag varit ensam med Mormor, Mats och Mattias.
Mamma och Pappa skulle på Gatufesten så då ville mormor vara med mig.
Mamma o Pappa skjutsade mig till affären i Graninge o där stog Mormor o väntade på mig.

Mamma ringde så fort hon kom fram till Morfar i sundsvall.
Mats svarade i telefonen och berättade att jag hade vänt mig från rygg till mage på soffan i köket, men han tyckte inte att det räknades eftersom soffan lutade.
Men det berodde inte på den =) Jag kan ju vända mig nu..

Mamma sa innan hon släppte av mig hos mormor att hon skulle missa något bara för att hon lämnade bort mig o de gjorde hon. hehe..

Jag har bara myst med Mormor hela helgen. Vi har inte gjort nå speciellt.
Eller just det, jag fick ju smaka Glass av Mormor, det va rktigt gott, jag sög ta i den precis som att det vore tutten. sen fick jag lite grädde och jordgubbsmos. de va inte lika gott.

och så har jag varit med mormor på Graninge dagarna.
Mormor köpte raggsockar till mig.



image22

Jätte fina.

Mamma o Pappa kom och hämtade mig på söndag kväll.
Så när vi kom hem var det dags att sova.

Natti natt sa mamma.
o så sov jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0