Shopping och Bad

Igår tog vi en tur ut på Birsta o shoppade lite. Jag ville ha en liten fin svart handväska med långt axelband som jag kan ha min telefon i. Det va minsan inte så jätte lätt att hitta. Vi fick gå igenom alla affärer innan vi lyckades hitta en. Jag lyckades även flörta till mig en rosa söt plånbok som passade perfekt till min nya väska =)
Mamma är bäst ibland =)
 
Jag skulle ha sovit borta igår oxå men jag fick lite ont i huvudet (hemlängtan) så jag tog och gick hem till Mamma och sov istället =)
 
 
Idag har Jag, Mamma, Thilo, Emma, Rikard, Alex och LillTindra varit på Malandsbadet o badat hela dagen =)
Jag har haft jätte roligt och tyckte inte alls att vi skulle åka hem när dom stängde. Men jag va heller inte så sugen på att bli inlåst o få stanna hela natten där så jag satte mig på cykeln och trampade hemmåt =)

Nu på kvällen har jag lekt med Tindra och vi har haft lördagsmys ute till mitt i natten ;P
 
Men nu ska jag hoppa ner i sängen o sova lite så jag orkar hitta på något imorgon =)
 
Natti Natt
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0