Tröttis =(

Ja ni idag när Mamma väckte mig ville jag verkligen inte alls kliva upp =( Fy så trött jag va.
Men Mamma tyckte jag fick skylla mig själv eftersom jag vägrade sova igår kväll, Jag sprang upp o ner o upp o ner o bara bråkade o tjurade.

Så halv 7 bar det av till dagis o där har jag varit o busat hela långa dagen till klockan 17 då Bobbas kom o hämtade mig. Jag har haft roligt på dagis trots att jag va så trött.
Filippa kom förbi på dagis o sa hej till mig oxå. Hon fick cykla upp till mig för att säga hej =) Det va roligt tycker jag.

Efter dagis har jag hunnit leka lite med Filippa och hennes syster hemma hos dom o det är alltid lika roligt.




Mamma har varit o fyndat idag igen. 15kr paret =) Kanske inte världens snyggaste men klart värda 15kr =)
Tack Mamma för dom =)


Nä nu ska jag ta o krypa ner i sängen, Ny duschad o fin =)

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0