Fredags Myyyyyyyyyyyyyys!!!

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag idag o det betyder ju såklart att vi va tvungen att åka på Ica o köpa lite Fredags Myyyyys =) =)
Men vi kanske ska ta allt från början, Haha
Igår och Idag har jag varit hemma från dagis =) Jag hade ingen lust alls att gå dit och eftersom Mamma ändå har varit hemma med Thilo så va ju inte det nå problem för mig att vara hemma.
En massa bus ute har det varit som vanligt o lite lek med Cleo.
Men idag har jag faktiskt fått vara med Mamma hela dagen eftersom Cleo har varit borta hela dagen =( Men jag Mamma och Thilo har varit ute o lekt lite o så har vi varit barnvakt till Enya och Theo en stund.
Sen har Mamma städat hela lägenheten o då har jag tittat på tv, spelat tv-spel och lekt med Thilo =)
O dagen avslutades med en sväng till Ica för att köpa lite Fredags mys o när vi kom hem bakade vi även en kaka =)
Men nu ska jag ta o krypa ner i min säng o sova lite, för imorgon ska Jag, Mamma och Thilo åka till stan för att hälsa på Morbror Fredrik i hans nya lägenhet =)
O förhoppningsvis vaknar jag utan min dumma förkylning imorgon. För den gillar varken jag eller Mamma.
Natti Natt
<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0