Dollar Store!

Hej hopp på er!

Semester är bra härligt det =) Jag fick sova så länge jag ville, ingen som tjatade upp mig ur sängen o klädde på mig, ingen som tjatade iväg mig på dagis. Bara lugnt o skönt och jag kunde kliva upp när jag ville o sätta mig o soffan o titta på barnprogram tills alla andra vaknade =)

Men o det är ett stort MEN!! Jag har haft lite tråkigt idag eftersom alla mina kompisar är borta =( Filippa hos sin Pappa, Cleo hos sin Pappad, Sol hos sin Mamma ja ni ser ingen är hemma o leker med mig =(

Men vi tog en tur på Dollar Store och City Gross iallafall. På Dollar fick jag köpa en söt blomma, Hårspännen och en sån där fin maskerad mask som fina flickor har på maskerad. Förstår ni vad jag menar?? Den är lila med glitterpaljetter och sen har den fjädrar upptill som står rakt upp. Ska se om jag kan få bild på den imorgon =)

På Citygross köpte Mamma en glassmaskin så imorgon ska hon prova göra glass i den =)

Ja ni vad har jag gjort mer idag förutom att surra som en toka?, Jo jag har fyllt Mammas telefon med en massa spel som jag även har spelat hela eftermiddagen =)

Tog ett bad med Thilo oxå så vi blev rena o fina =) I Badkaret satt jag o sjung "Botten upp o resten i håret". Mamma tyckte allt att jag va lite tokig då. Men min Morbror Mattias han sjung (Skrek) den hela dagen och förmodligen natten när han tog studenten så då måste det väll vara okej att jag oxå sjunger den?

Nu på kvällen har jag tittat på film och spelat på telefonen, men nu ska jag soooova så jag orkar med att ha tråkigt imorgon igen =(



Haha kolla in stilen när jag spelar då =)



<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0