Tandläkaren, Bio och Saga =)

Ja nu ha jag  varit till tandläkaren igen o det gick jätte bra även denna gång =)
Fast när dom berättade o visade vad dom skulle göra och använda nästa gång jag ska dit då blev jag lite tjurig.
Jag vill inte bedöva och jag vil inte borra så är det bara!
Men men, vi ska dit nästa osdag iallafall, få se om jag tänker tilllåta att dom borrar i ina tänder.


Haha. Mamma knäppte kort på mig med telefonen =)

Efter tandläkaren fick jag åka med mamma på jobbet igen =) Lite långtråkigt va det denna gång eftersom det va en hel timme lägre, men lite tårta o något att göra gjorde det ite roligare =)



I Söndags va jag, Mamma och Sara på bio =) Vi såg på Happy Feet 2 o den va jätte bra.  O extra kul va det ju att Jessica o Rasmus satt där när vi kom dit, dom skulle se samma film som oss plus att dom till o med skulle sitta på samma rad som oss =)






Idag är det Tisdag och den dagen ha jag väntat länge på =) Dagen då jag fick följa med Saga hem från dagis =)
Sagas Mamma hämtade oss klockan 14 o sen ha vi busat, fikat o ätit glass ända fram till klockan 18 då Mamma kom o hämtade mig. Oj vad roligt jag ha haft. Vi har tjatat länge om detta o ÄNTLIGEN så blev det av =)


Nu är det dags för sängen så jag orkar kliva upp o gå på dagis o busa med Saga imorgon =)

<3 Puss Puss <3





Natti Natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0