Helgen 18-20 Mars =)

I Fredags va jag, Mamma och Thilo på Babysången o sjöng o fikade =) Efter det åkte vi hem o packade in i bilen o åkte upp till Helgum för att hälsa på Bonus Farmor o Bonus Farfar o Bonus Faster o Bonus kusinen =) Det är alltså Bobbas Mamma o hennes Man o Bobbas syster och dotter =) Plus 5 hundar o deras hästar =)
Ja det va fullt hus kan jag lova men det va jätte roligt =) Jag fick pressenter oxå eftersom jag fyller år på Torsdag. Jag fick ett Barbie sett av Veronika och Caroline och så fick jag ett halsband av Bonus Farmor o Farfar =)
Jag fick även gå ut o titta på hästarna men jag va lite för feg för att klappa på dom. Dom är ju så stora. Men dom va fina att titta på. Kanske vågar jag klappa på dom nästa gång vi åker dit =)

Caroline
Caroline =)



Bobbas och Caroline
Bobbas o Caroline =)



Efter besöket hos dom åkte vi till Mormor, Mats och Mattias =) Där lekte jag med mina nya barbie saker o alla andra saker som jag har där. När Mormor kom hem från jobbet åt vi tacos o sen myste vi på tills det va dags att sova =) Jag sov inne med Mormor o Mats jag medans Mamma o Bobbas sov ute i lillstugan.

På Lördagen va det dags för Mattias kalas. Vi firade honom ute vid bagarstugan där Mats ha skottat upp o gjort jätte fint =) Mats grillade korv o hamburgare o så gjorde han wok =) En jätte mysig o rolig dag =) Jag busade för det mesta med Emma, Nellie och Emelie =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)
Mormor Grillar =)

Mattias 18 års kalas =)
Jag äter korv

Mattias 18 års kalas =)
Mats serverar Jonas wok =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)

Mattias 18 års kalas =)
Morbror Mattias

Mattias 18 års kalas =)
Morbror Ante

Mattias 18 års kalas =)
Jag sover i Emmas knä =)

På kvällen när Alla åkt hem o vi va ensam kvar o myste så serverades det ost o kex o det gillade jag verkligen. Jag o Mats hade ost provning. Jag fick smaka på alla ostar och jag tror att jag tyckte om alla utom en o de va en peppar ost, Den va för stark. Sen satt jag i min säng o tittade på film på min dator o åt ost o kex tills jag somnade =)

Söndag är det idag o vi har haft kanonfint väder idag så det blev en grillning till uppe vid bagarstugan =)
Sen va jag ute  o lekte nästan ända tills det va dags att åka hem.
När jag kom hem gick jag raka vägen till Verna o där va jag till klockan 8 på kvällen =) Jag ville såklart inte gå hem men jag va ju tvungen eftersom Mamma ville att jag skulle bada o sen sova o Verna skulle oxå sova eftersom hennes Pappa ska jobba imorgon o hon måste va på dagis.
Men imorgon när hon kommer hem från dagis ska jag vara med henne =)



Uppdukat för grillning =)
Uppdukat för grillning =)

Thilo sover som vanligt han, Haha
Thilo sover som vanligt han, Haha

Tigra
Tigra

Tigra
Tigra

Jag klättrar i träd
Jag klättrar i träd =)






Morbror Fredrik


Mats grillar


Och kryddar


Tigra busar med Fredrik



Fångar snöbollen


så va maten färdig. Tigra ser bra sugen ut hon, Haha


En hamburgare med Ost o ketchup =)


Ja nu ni ha ni fått ett väldigt långt inlägg o massor av bilder.

nu ska jag ta o sova, Jag o Mamma ska baka bullar till mitt kalas imorgon.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3






Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis gumman! Hoppas du haft en toppendag! Snart flyttar jag ev. till sundsvall, så då kan vi ses ofta! Pussåkram faster Helen.

2011-03-24 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0