Ändringar i Önskelistan

Överst på min lista hittade ni tidigare att dockskåp som jag vill ha, Man jag o Mamma har pratat lite om det o kommit fram till att vi tar det till Jul istället =) Det är ju så att ett dockhus med all inredning kostar massor så Mamma ville ha lite tid på sig att få ihop alla saker.
Nu kan hon köpa en sak lite då o då istället =)

Så nu hoppas jag att ingen av er har varit o handlat redan. Men det tror jag inte eftersom ingen ha pratat med Mamma om det som jag sa. Hehe

Ja ni hittar iallafall en annan sak på listan nu som jag fick prova på när jag o Mamma va på Birsta igår =)
Jag fastnade där o vägrade titta på alla andra leksaker så den tyckte jag verkligen om =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0