4 Års dagen =)

Idag har inte varit en vanlig dag för idag har det varit min födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!!!!

Dagen började med att jag studsade ur sängen med ett leende på läpparna, Studsade in till Mamma o väckte henne o Thilo o för första gången på väldigt länge klev Mamma upp utan tjat. Men det va ju bara för att det är min födelsedag idag o jag skulle ju få paket =)

4 Års dagen började med paketöppning i Mammas säng =)
Paket Öpnning i Mamma o Bobbas säng =)

4Årsdagen, Thilo ville oxå öppna paket
Thilo ville oxå öppna paket =)

4 Års dagen =) Lite besviken eftersom jag inte hade en aning om vad det va. Men blev glad när Mamma berättade =)
Men vad är de här??? En sån hade jag ju inte önskat mig, Hade jag inte kunnat få en leksak istället???
Ja det va min kommentar innan jag visste vad jag fått =)

4-Årsdagen =) Detta fick jag av Mamma, Bobbas och Thilo =)
Detta fick jag av Mamma Bobbas och Thilo =) Nu funderar ni säkert på om min Mamma är knäpp som köpt garn till mig, Men jag älsakar att pyssla o grejja o nu ska Mamma lära mig fingervirka så att jag kan göra långa ormar =)

Efter paketöppningen va det dags för frukost o sen iväg på Dagis =) På dagis ha jag busat massor.
När Mamma hämtade mig va det storm ute så vi fick skynda oss hem.
Hemma gjorde vi färdigt tårtan o städade klart.

4-Årsdagen =) Fikat =)
Fikat, Inte lika mycke som annars men det räckte gott o väl =)

4-Årsdagen =) Tårtan på första kalaset =)
Tårtan som Mamma bakat till mig =)

Morfar, Sara och Oliver va först på plats o sen kom resten på löpande band =)

4-Årsdagen =) Öppnar paket som jag fått av Morfar Sara och Oliver
Öppnar paket jag fått av Morfar, Sara och Oliver =)

Detta Tv-Spel fick jag av Morfar, Sara och Oliver
Detta Tv-Spel fick jag av Morfar, Sara och Oliver =)

Det här spelet fick jag till Tv-spels konsollen =)
Det här spelet fick jag till Tv-spelet av Morfar, Sara och Oliver

Från Saras Farmor Lisen
Från Saras Farmor Lisen

Från Saras Mamma o Pappa, Hans o Inga
Från Hans o Inga (Saras mamma o Pappa)

Från Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor Alva
Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)

Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)
Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)

Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)
Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)

Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)
Gunilla, Peter, Stina, Ante o GammelFarmor =)

Från Morbror Fredrik
Morbror Fredrik

Monika
Monica

Ja det va min dag det och jag är jätte nöjd över den.
Tack alla för alla fina pressenter.

Imorgon ska jag spela tv-spel heladagen lång. O Mamma ska förbereda för kalaset på lördag.
Nu ska jag titta på min nya film i min nya Dvd =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0