10 Mars

Ja ni nu har det gått en vecka snart igen.

Söndagen den 6 Mars Va jag o Mamma ute en sväng o grejjade, Mamma försökte få bort all is från plattorna på baksidan, gick halv bra för henne. Men det blev lite bättre iallafall.
Efter det va jag med Verna o busade =)
På kvällen kom Morfar, Sara o Oliver hit o hälsade på oss =)

Måndagen den 7 Mars Gjorde vi inte mycke alls =(

Tisdagen den 8 Mars Den här dagen v vi på Öb en sväng för Mamma skulle handla tvättmedel o sådant. Morbror Fredrik va oxå med o han köpte semlor som vi åt när vi kom hem eftersom det va fettisdag =)
På kvällen kom Morbror Mattias till oss =)
Natten till idag hade jag 40,2 i feber =(

Onsdagen den 9 Mars Va vi på Birsta med Mattias o Fredrik en sväng. Mattias skulle köpa en jacka men han hittade igen =( Mamma handlade lite till Bobbas som han behövde o sen åt vi lite på donken o sen åkte vi hem.
i Bilen påväg till Birsta så fick jag för mig att jag skulle ringa till min Pappa o be honom skicka pengar så att jag kunde köpa något på Birsta. Mamma skrattade o sa visst ring honom du, Hon trodde inte att jag skulle ringa men det gjorde jag o jag fick pengar oxå, Haha. Pappa satte in en peng till mig på Mammas konto så att jag kunde köpa denna =)

Denna köpte jag för pengarna jag fick av Pappa =)
TACK Pappa för den =)

Jag hade även feber natten till idag =( 40 grader =(




Torsdagen den 10 Mars Ja det är idag det =) Idag ha Moster Sandra varit här o pysslat med mig, Alex o Lill Tindra =) Hon hade fått de i uppgift av sin fröken på hennes skola =)
Vi fick baka med lera o så hade hon en massa saker man kunde dekorera leran med =)
Sen fick vi titta när Sandra blandade färger o gissa vad det skulle bli för färger o sen fick vi måla på ett papper =)

Sandra gör en skoluppgift med Tindra,Alex o lillTindra =)













Ja där fick ni lite bilder oxå=)

Efter pysslet med Sandra så gick Jag, Alex o Tindra hem till dom o lekte ett tag.

Men nu ska här sovas så jag orkar med morgondagen. Hoppas jag slipper febern inatt bara.
Hade 38,7 när Mamma kollade nu på kvällen så jag fick en alvedon. 39,2 hade jag igår innan ja skulle sova =(

Men nu måste jag sluta..

Natti Natt

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0