Önskelista

Ja nu är det dags för den igen =)
Jag ha suttit med Mamma i kataloger o på internet o i leksaksaffärerna o berättat vad jag önskar mig =)




1: Ett sånt här fick jag provspela inna på Toys R Us när jag o Mamma va där, Det tyckte jag av super kul. Finns massa olika spel till det. Ett sådant skulle jag vilja ha om det är så att det går att koppla in det i min Tv. En sån där gammal sak med skart.

2: Om jag får tvspelet så vill jag ha spel till det oxå =)

3: BarnDator

4: Pressentkkort på HM Så jag kan få gå o handla själv =)

5: Barbie saker

6: Discolampor

7: Play Doh set

8: Pussel o Spel

9: Chou Chou Lära gå docka

10: Dockvagn (Stor) Den jag har är så liten

11: Polly pocket

12: Petshop

13: Kläder i 110/116


Ja där ha ni lite att fundera på =)

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0