GRATTIS MORFAR =)

Ja i Fredags fylle ju Morfar år =) Då va vi hem till dom på kalas. Siri va oxå där så jag hade jätte roligt. Busade massor o fikade massa kakor o tårta.

I Lördags va vi till Bergeforsen o åkte skridskor. Första gången iår o första gången jag åkte oxå på sätt o vis =)
Första året va jag ju lite liten men jag va ju med iallafall o åkte med Mamma. ifjol vägrade ja till o med ta på mig skridskorna. Men iår ville jag inte ta av dom o åkte hem, Haha
Nä oj vad roligt jag hade. Självklart så glömde Mamma kameran hemma så det blev bara en bild o den ha Mamma tagit med sin telefon.

Åker skridskor i Bergeforsen. Första gången jag åkte o ville åka =) Ville inte åka hem, HAha
Fast bilden blev inte så dålig ändå =)


Idag är det söndag o jag har varit med Verna hela dagen =)

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0