Hela veckan

Oj, nu ha det gått en hel vecka.

Söndagen va jag och Thilo med Sara =) Mamma, Bobbas och Fredrik va hemma hos fredrik o flyttade alla hans saker hem till oss och städade ur hans stuga. Mamma tyckte att det skulle vara bättre för oss alla att vi va där.
När dom va färdiga så köpte dom med sig pizza o kom hem till Morfar och Sara =)
När vi kom hem blev det sängen direkt eftersom det va sent plus att det va kaos hemma med alla sakerna. Jag hade även 38,2 i feber =(

Måndag: Va Jag, Mamma och Thilo på besiktning i Fredriks lägenhet eftersom han jobbade. Efter det va jag ute och lekte med Verna medans Mamma började bära saker från oss till Fredrik. Det tog hela kvällen att flytta alla saker och få lite ordning där. Hade 38.3 i feber på kvällen

Tisdag: Fick jag vara hemma från dagis eftersom jag hade feber på Måndag kväll =( Jätte tråkigt tyckte jag eftersom jag Älskar att gå på dagis.

Onsdag: Va jag på dagis o busade =) Sen minns jag inte vad vi gjorde mer. Haha

Torsdag: Va jag oxå på dagis o busade =)

Fredag: Va vi på Babysång på Alnö =) Den här gången va jag med o sjöng nästan alla sånger men ja ville fortfaramde inte gå med i ringen.
Efter babysången åkte Jag, Mamma och Thilo ut på Birsta och köpte en present till Emma och så va vi på Coop o handlade fredagsmys =)
På kvällen kom Morfar och Sara o hälsade på en sväng. Dom kom för att kolla hur Fredrik bor nu men sen kom dom till oss eftersom Fredrik bjöd på kaffe hemma hos oss. Han hade inget hemma, Hahah

Ja det va hela veckan de =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0