23 Februari

Idag ha jag varit på dagis o busat. Va jätte trött påvägen dit men sen blev et full fart =)

När Mamma hämtade mig på dagis gick vi inte hem utan vi tog bussen till Birsta. Mamma sa att vi skulle dit o titta lite bara men det skulle vi ju inte. Vi skulle ju vara med Annie, Emilia och Angelina =)
Vi ha shoppat och tittat på massa fina kläder och så ha vi ätit på donken o glass o klubba från JamJam.
En jätte rolig dag med andra ord =)

Annies dotter Angelina =)
Det här är Angelina  =) Hon har ätit mat med hela ansiktet hon ;P

Bilderna på dom andra blev suddiga så dom läger jag inte upp.

Nu ska jag titta på film o sova. Jag är jätte trött =)

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0