6 Juli 2010

Idag ha vi varit o handlat på Ica en sväng =) Jag fick ta med mig mina egna pengar så jag kunde köpa vad jag ville. Jag köpte lite godis o roliga former =) När vi hade handlat klart köpte vi mjukglass o satte oss ute o åt den.

När vi kom hem från Ica så gick det inte låg stund innan Sara kom o hämtade mig. Mamma, Bobbas o Mattias skulle gå på Bio o jag är för liten för att följa med dit =(
Men jag fick följa med Sara till hennes kompis o hon har en dotter som heter Maja som jag lekte med. Hon va väldigt blyg men det va roligt iallafall.
Mamma hade packat övernattnings väska till mig utifall att jag skulle vilja sova kvar hos Morfar o Sara men det ville jag inte, så Sara fick köra mig hem.

Hemma lekte jag med Verna en stund tills hon gick in o nu ska jag ta o sova jag med.
Imorgon ska vi åka in till stan o åka karuseller =)


Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0