Furuvik =)

Nu va det länge sedan jag skrev något här så vi hoppar över en vecka o så berättar jag om Furuvik istället =)

Fredagen den 23 Juli åkte jag till Furuvik med Mormor, Mats, Fredrik, Maria, Jonas, Emma, Jenny, Micke, Nellie och Emelie =)
Vi åkte tidigt så att vi kunde tillbringa HELA dagen inne på Furuvik. Jag sov större delen av resan ner till Furuvik så jag va utvilad när vi kom fram =)
Jag hade en underbart rolig dag där med alla djur o karuseller.


Ja som ni ser hade vi fullt upp med en massa roligt hela dagen =)

Lördagen tillbringade vi på Campingen o bara busade o badade =) Kanon mysigt det med =) GammelMorfar va till oss på Campingen o hälsade på oxå. Det va roligt att träffa honom.


Söndagen packade vi ihop o Maria med familj o Jenny med familj åkte hem till Sundsvall igen o vi åkte vidare på
vår resa o hamnade hos GammelMormor o Lasse där vi träffade Helena, Gripen, Tobias, Jonas, Andreas, Felicia, Malin, Henke, Felix, Lukas, Emmie o Peter. Där lekte o busade vi massor i deras lilla lägenhet. Haha.

PÅ måndagen begav vi oss hemmåt igen, Va först upp på ett sjuhus o träffade GammelMorfar igen, Han hade blivit sjuk. När vi kom till Sundsvall plockade vi upp Nellie som skulle åka med oss till Graninge o så släppte Mats o Fredrik av mig, Mamma o Nellie på Birsta o så åkte dom för att hämta Fredriks bil som stog hemma hos Mamma.
Sen åkte vi vidare till Graninge =)

På Onsdagen kom även Maria, Jonas o Emma till Graninge så jag ha fått leka med nellie o Emma massor denna veckan.

PÅ Fredagen åkte dom hem men då kom Mamma o Bobbas till Graninge istället =)
Jag o Momma va o hämtade när bussen kom o sen körde vi Bobbas hem till Mats o Fredrik o vi drog vidare till Hammarstrand för att handla lite vuxen dricka o sen åkte vi till Bispgården på Mommas jobb o handlade mat. Jag fick även en bokmärksbok och My Little Ponny bokmärken =)
När vi kom tillbaka hem till Mormor hade Mats, Fredrik o Bobbas packat ihop tält o massa fiske saker. Dom drog iväg på en fiske tripp o skulle tälta.
När Mattias kom hem från jobbet färgade Mamma håret på honom o sen kom Mormor på att det va deras tur att jobba på fotbollen så det va bara att åka dit o göra det ett tag o sedan körde vi Mattias in till Sollefteå för han skulle gå på Laxfestivalen.
Klockan 7 på morgonen så dök grabbarna upp hemma efter en halv jobbig natt. Det va tydligen inge skönt att sova ute i skogen. 

Lördagen den 31 Juli va det kalas i Graninge =)
Morbror Fredrik fyllde 21 År.
Sandra o Henke kom för att gratta honom o så åt vi mat o tårta =)

Söndagen åkte vi hem till Sundsvall. Fredrik skulle till Sundsvall han oxå så vi fick åka med honom =) Skönt att slippa åka buss, den går ju så sent på kvällen.
När vi kom hem sprang jag raka vägen ut o lekte med mina kompisar o kom inte in förren det va dags att sova.

Idag är det måndag o jag ha varit ute o lekt med kompisarna o så ha vi varit på birsta en sväng o kikat på trädgårdsmöbler =)

Nu ska jag ut o busa igen. Är så roligt att vara hemma igen =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0