3 Augusti

Idag ha vi varit på Birsta o köpt utemöbel o säng till Fredrik =) Så nu hoppas vi på bra väder på Torsdag så att vi kan sitta ute på kalaset. Blir sååååå trångt inne. Haha. Vi ha även städat lite åt Fredrik. Det va ju ett tag sedan han va hemma så det va lite dammigt.

Men morgonen började med att jag väckte Mamma o att hon kom o la sig i min säng o kramades en stund. Sen klev jag upp för att jag skulle hämta en blöja o då stängde jag dörren till mitt rum o skulle låtsas låsa dörren som man göra när man åker hemifrån. Problemet va bara det att jag lyckades låsa in Mamma på mitt rum. Haha
Det tog ett tag innan Bobbas o Fredrik lyckades låsa upp åt henne. Dom fattade inte hur jag hade lyckats.

När vi va klar hos Fredrik åkte vi till Moppa o Sara för att lämna tillbaka hennes bil o släpvagnen så då fick jag träffa som oxå =) Jag ville stanna men det fick jag ju inte. Dom skulle på kalas.
Fredrik o Bobbas släppte av mig o Mamma hemma o sen åkte dom på jaktaffären o jag gick ut o busade med mina komisar medans Mamma gjorde middag. 

Nu ha jag varit ute med Alex o LillTindra o busat så jag är helt slut så nu blir de djungeboken 2 o sova för mig.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0