21 Augusti 2010 Selånger Marknad =)

Idag ha vi först sovit länge så att alla skulle va pigga o glada idag o sen bar det av till Selånger Marknad. Vi skulle dit för att jag skulle få åka karuseller o rida på ponnysar, men det blev inget av md det inte. Haha
Jag ville ju inte göra något av det när det va dags såklart.

Men jag va med på godisregnet iallafall. På ett litet hörn o lyckades få ihop 3 klubbor =) Jag är lite för feg för sådant ja.
Men jag fick träffa Whilda idag iallafall =) Det va jätte roligt. Blev lite sur när dom sa hejdå för att dom skulle åka hem =( Jag ville ju busa med Whilda. Men Mamma sa att vi skulle åka o hälsa på dom någon dag så att vi får leka =)

Påvägen hem från Marknaden fick vi byta buss i stan så Mamma passade på att springa o handla o jag o Bobbas gick o klättrade lite i dom där roliga klättersakerna ovanför busstationen =)

När vi kom hem gick jag på rummet o lekte medans Mamma städade o så va jag ut en liten sväng. Men jag tycker att det är roligare att leka på rummet så jag va inne lika snabbt.

Nu är det dags att sova. Imorgon ska vi städa mitt rum o det lär ju ta ett tag. Haha

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0