18 - 19 Augusti

Ja dessa dagar ha varit ganska lika varandra.

Igår hade jag över 40 graders feber o va inte alls pigg. Tittade på film nästan hela dagen.
När Mamma kom hem från jobbet på Alnö så hade hon med sig Sara o Oliver o dom hade köpt med sig Pizza, men inte ens den dög för mig =( Vill inte ha nån mat.
Mamma o Sara tyckte att det såg ut som att jag inte hade sovit på en hel vecka. Alldeles blå o röd runt ögonen.

Idag ha feber legat på 38,2 hela dagen så det ha varit lite bättre. Såpass att jag ha orkat vända upp o ner på mitt rum. Mamma tyckert inte om att jag gör det så imorgon ska jag få städa efter mig =(
Jag ha varit på extremt dåligt humör idag o NOLL tålamod.  Mamma tycker att det är konstigt att jag inte ha trampat sönder min läpp idag. Haha.

Men nu ska jag ta o sova o hoppas på att febern är borta annars blir det doktorn imorgon =(
Dit vill jag verkligen inte. Men Mamma säger att jag måste om jag fortfarande ha feber.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0