15 Augusti 2010

Idag ha Jag, Mamma, Emma o Alex varit på Malandsbadet o badat =)
Det va jätte roligt tyckte vi. Vi simmade runt o dök o hoppade från kanten o hade hur roligt som hellst.
Det va lite kallt eftersom det blåste men det va ju 27 grader varmt i vattnet så om man va under ytan gick det bra. Haha =)

Malandsbadet =)

Malandsbadet =) Alex doppar kaka i Colan =)

Det va Emma som fotade när vi badade så jag ha inga bilder från det nu, Men Mamma ska fixa det så i får se när vi hoppade från kanten =)

När vi kom hem från Malandsbadet drog jag iväg o lekte med mina kompisar direkt o nu ha jag precis kommit in o ska gå o sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0