13 Augusti 2010

Idag vaknade jag klockan 4 på morgonen o va vaken till klockan 6. Det tyckte inte Mamma om eftersom hon skulle upp o jobba. Måste ha somnat igen när hon gick på jobbet för sedan vaknade jag när hon kom hem, men då gick hon o la sig eftersom jag höll henne vaken på morgonen. Haha.

Medans hon sov va jag ute o busade med alla mina kompisar =)

På eftermiddagen tog jag o Mamma en tur till Ica o handlade.
På bussen påväg till Ica med Mamma =)
Jag känner mig såååå stor när vi åker buss. Jag får kliva på o av själv o så få jag sitta själv =)

När vi hade fyllt hela min vagn med mat va det dags att åka hem, men vi hade precis missat en buss så då fanns det lite tid över så att  jag kunde få leka lite.



Klätterställningen utanför Ica =)

Gungorna utanför Ica


När vi kom hem från Ica lagade vi mat. Tacos blev det eftersom det va det jag ville ha. Sen efter det blev det film o lite gotta =) Tok mysigt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0