Måndag idag

Idag ha jag varit hemma från dagis med Bobbas o Mamma. Bobbas är sjuk o Mamma tror att jag oxå kkommer bli sjuk. Bobbas tycte att jag skulle vara hemma idag eftersom jag låter som ett tröskverk, haha. Fast jag fick ju välja själv såklart o jag ville vara hemma.

När Mamma kom hem från jobbet åt vi lite frukost o sen bakade vi chokladbollar =) Sen ha vi spelat lite tvspel o efter det ha jag varit med Alex o lill Tindra =)

klockan är nu halv 7 o jag är så trött så jag till o med bett Mamma om att få sova. Inte alls nå pigg jag inte.
Hoppas ja blir piggare snart.

Imorgon är Mamma ledig så vi får se om det blir nå dagis för mig. Men jag tror det. Vill ju leka med kompisarna.

Nu ska jag sova.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0