Kusin =)



Ja nu ni ha jag fått en kusin till. Tänk att jag har 3 kusiner nu. Moster Sandra o Henke ha fått en liten pojke =)



Morgon mys =)

Ja det blev inge sova över hos Cleo. Vi blev lite ovänner igår så då sov jag hemma istället o det va såå skönt =)


Idag har vi myst på lite hemma o sen gjorde vi oss klar för kalas hos Morfar. Eftersom jag va färig ett bra tag innan vi skulle åka så gick jag hem till min nys granne. Hon är 4 år och heter Sol. Jag har aldrig lekt med henne förut så det va spännan de o jätte roligt =) synd bara att vi inte hann leka nu när vi kom hem från kalaset hos Morfar. Men jag har ju fått leka med alla barn som kom dit istället =)

En jätte rolig dag ha jag haft o nu är jag helt slut så jag tar o kryper ner o sover lite =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0