Veckan som varit =)

Jag har varit på dagis varje dag o det har varit extra roligt denna vecka eftersom vi fått nya saker på dagis. Mina fröknar har varit o köpt en massa fina saker till oss. o de gamla köket o de har vi tagit ut så nu kan vi laga mat ute oxå =)

Hemma ha jag som vanligt lekt med alla mina kompisar o haft jätte roligt =)

Mina "olyckor" har minskat ganska mycket, inte helt borta med mycke mindre än tidigare o det tycker Mamma är jätte bra =)

Vi har inte gjort något speciellt igentligen denna vecka. Mamma har haft fullt upp med Thilos rum hon =)

Men jag saknar min mormor ska ni veta. Jag tjatar på Mamma varje dag om att jag saknar henne men Mamma bara säger att vi ska åka dit, men inte nu =(

Nu ska jag busa vidare.

<3 Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0