Veckan som varit 6-11 September

Ja jag har slarvat lite med skrivandet som ni ser =( Vi har haft fullt upp med en massa annat =)

Jag har varit på dagis hela veckan o busat iallafall =)
I Tisdags fick Mamma komma o hämta mig tidigare för då kastade Emilia en stor kloss i mitt huvud så jag fick en jätte bula med ett litet jack i =( Fröken ville att jag skulle gå hem lite tidigare eftersom hon ville att Mamma skulle titta på såret så vi inte behövde åka på vårdcentralen med det.
Mamma fick först inte titta men när vi kom hem så gjorde hon det iallafall o hon tyckte inta att vi skulle behöva åka med det inte. Ett jätte litet sår va det.
Jag va lite trött efter dagis o smällen i huvudet så jag tittade på film ett tag innan jag gick ut o lekte med mina kompisar =)

I Onsdags va jag på dagis o lekte o idag va det ingen som kastade något på mig inte. Haha
Efter da´gis lekte jag med Cleo ett tag o sen ha jag även busat med Thilo. Det är så roligt att busa med honom eftersom han verkligen tjuter av skratt =) Han tycker att jag är såå rolig =)

I Torsdags va det dagis igen. Sista dagen för denna vecka. O efter dagis lekte jag med mina kompisar som vanligt =)

I Fredags va det äntligen dags för babysången igen. Jag tycker verkligen att det är jätte roligt. Även fast jag inte är med på sången. Jag leker ju med deras jätte fina kök som dom har där.
Efter sången gick vi på Ica o handlade Fredagsmys som vanligt o sen åkte vi hem.

När Bobbas kom hem från jobbet åkte vi in på Birsta o handlade allt som behövs för att göra iordning Thilos rum =)  Efter det lekte jag med Cleo tills det va dags att sova.
Precis när Mamma hämtade mig så kom Bobbas bror Fredrik hit o hälsade på oss =)

Lördagen va jag med mina kompisar hela dagen o kvällen. Mamma bara grejja med Thilos rum.

O Idag är det Söndag o Jag ha lekt med Heyja lite men har för det mesta varit inne o tittat på barnprogram. Vi har varit en sväng på Ica o handlat lite oxå =)

Men nu är det dags att sova. Är jätte trött.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0