2-4 September

I Fredags när Bobbas kom hem från jobbet åkte jag o Mamma på Ica o handlade lite fredagsmys =)
Jag fick åka ensam med Mamma för att jag skulle få lite egentid med henne. Mamma tror att jag behöver det =)
Vi handlade go mat o lite godis o chips.
O så träffade vi Fredde där så jag fick kramas med han innan han skulle åka till Mormor i Graninge o ska vara borta en hel vecka =( Han ska ut i skogen o jaga han.

I Lördags va jag med Cleo hela dagen tro jag. P åkvällen hade vi iallafall pyjamas party hemma hos dom o det va roligt ända tills vi hade dansat så mycke att jag hade ont i magen o gick hem =)

Idag är det Söndag o jag har pysslat o lekt lite inne o så ha jag varit lite med Cleo o sen åkte vi till Morfar, Sara och Oliver o åt middag med dom o Monica =)
Jag gick ner till Inez o lekte lite med henne oxå. Roligt att det finns en kompis hos Morfar oxå =)


Här sitter jag o bakar med min deg =) Bakade så jag blev varm o va tvungen att klä av mig, Hahaha =)


Nu är det dags att sova så jag tar o kryper ner i sängen o tittar på film.
Natti Natt

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0