5 September

Idag började vi dagen med mys i Mammas säng =) Låg där o tittade på barnprogram tills Mamma hade vaknat till liv ordentligt. Då klev vi upp o gjorde frukost o tittade på lite mera barnprogram fast i soffan då såklart =)

Sen ha jag pysslat o grejja lite på mitt rum o så ha jag städat rummet =)
Efter det gick vi in till Sanna, Fredrik o Enya o där ha jag lekt med Enya o Thilo o Mamma bakade paj som vi sedan fikade =)

Sen ha jag lekt med Cleo o Verna. Det va ganska kul tills Cleo blev arg o puttade mig o sedan så sparka hon mig. Men det glömde jag ganska fort o så gick jag ut o lekte igen.
Precis innan middagen försökte dumma Sebb klippa mig i ryggen med en sax o Verna höll på att bli utan hår =( Som tur va så gick det bra med oss=)  Man Mamma blev jätte arg.
Sebbs Mamma kom hem till oss o bad om ursäkt för vad Sebb hade gjort o sen fick jag följa med hem till dom o där fick Sebb säga förlåt till mig.

Efter det fick jag ta med mig Cleo o Verna in på mitt rum. Vi lekte doktor tills det va dags för Thilo att sova, då gick vi till Cleo o lekte tills jag va trött o ville hem o sova.

Så nu ska jag sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0