Namnsdag, Barnvakt, bad o bus

I Torsdags hade jag namnsdag och de firade vi med Tårta o Kaka.
Morfar och Oliver kom även hit med paket. Jag fick ett badrum till mitt barbiehus =) Så nu kan dom bada o gå på toa oxå =)

I Fredags va vi på babysången och efter det fick jag leka lite i "stora" Lekparken =) Sen va jag ute hela dagen o busade med alla mina kompisar. Tills vi kom fram till att det va mian så kallade kompisar som hade tagit min tröja av mig.
Dat va så att jag o mina kompisar va nere i lekparken o lekte och jag tyckte det blev lite varmt så jag la ifrån mig min tröja. Sen glömde jag den där när jag gick hem och de märkte ju Mamma så hon skickade iväg mig för att hämta den men den fanns inte där så Mamma blev lite arg på mig o tyckte att jag va väldigt slarvig. Hon frågade mig och mina kompisar vart den va o vi alla svarade att vi inte visste. Men sen visade det sig att det va mina kompisar som hade tagit min tröja o slängt den i en soptunna nere vi lekparken. Mamma blev jätte arg på dom. o jag blev jätte ledsen över att dom gjorde så. Och senare på kvällen så förstörde dom stödhjulen på min nya fina cykel oxå =( Men Bobbas lyckades fixa dom igen som tur va. Men jag tycker att mina kompisar är jätte dumma med mig. Men jag ha ju ingen annan att leka med.
Får hoppas på att dom tänker bli snäll.

I Lördags va vi till gammelfarmor alva och städade hennes gård. O där lämnade Mamma o Bobbas mig och Thilo eftersom Morfar och Sara skulle vara barnvakt till oss när Mamma o Bobbas skulle på 40- års fest=)
Jag hade jätte roligt hos dom har busat massor och hoppat studsmatta o haft jätte kul.

I Söndags körde Sara oss hem igen och då va Mormor, Mattias och Mats hos oss. Fast Mats låg hemma hos Fredrik o sov. Haha. Men det va roligt att hinna träffa dom.
Sen fick jag bada med Enya o Thilo i Enyas nya pool =) De tyckte jag va roligt.









På kvällen fick vi äta go mat hemma hos dom. Det blev grillat . Jag åt kyckling, strips, melon och majs =)
Sen va jag ute o busade med mina kompisar oxå.

Idag är det måndag och jag ha varit ute o lekt en massa hela dagen.

Imorgon är det dagis så nu blir det sova för min del.

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0