Den senaste veckan =)

Slarvat lite med bloggningen igen men jag har inte tid att skriva. Jag är ju ute o leker hela dagarna.
Är ute även när det spöregnar ute. Mamma tycker att jag är lite rolig då men jag älskar att vara ute så då är jag det =)

Men nu ska ni få höra om lite annat som jag har haft för mig =)

Måndagen 9 Maj


Då va jag, Mamma och Thilo på Birsta med Thilos kompisar och deras Mammor =) Det va jätte roligt. Jag tycker om att busa med alla bebisar o speciellt Meja o Alice, Dom är så söta. Vi gick runt i en massa affärer ett tag o jag köpte lite leksaker för pengar jag fick av Monica när jag fyllde år o dom pengarna jag fick av Pappa i påskpressent =)
Blev massa fina saker faktiskt =)








Dom här kläderna valde jag istället för ett par skor som jag fick i påskägget av Mormor =)

När Alla Mammor o barn hade åkte hem så kom Anni och Angelina ut till Birsta o va med oss =) Vi blev kvar där ända till halv 5 typ. Så från 10 på morgonen tills dess va jag på Birsta o jag va snäll hela tiden. Inge bråk bara lite tjatig eller va man säger.
Mamma Mamma den här vill jag ha, Mamma mamma den där vill jag ha....Haha ja lite tjatig kanske =)

Tisdagen den 10 Maj

Då kom Anni till oss så tidigt på morgonen så hon körde mig upp på dagis =)
På dagis busade jag o hade roligt hela långa dagen o efter dagis kom Mamma, Thilo, Anni och Angelina o hämtade mig o så åkte vi hem till oss. Anni o Angelina stannade o åt med oss o sen åkte dom hem.

Onsdagen den 11 Maj

Dagis denna dag oxå då =) Lika roligt som vanligt o vi va även i gympasalen. Hemma va det bara städning som gällde så jag ville inte vara inne. Gick ut o lekte med mina vänner istället =)

Torsdagen den 12 maj

Samma den här dagen som den innan. Dagis o sen skulle jag städa mitt rum men jag gick ut o lekta istället. Haha










Massa mys med Thilo blev det oxå =)
O som ni kanske ser så tycker jag om att lukta på maskrosor. Haha

Fredagen den 13 Maj
Tjoho, Idag kom Anni, Emilia och Angelina hit till oss. Super roligt tycker jag. Vi ha spelat spel, Lekt, Ätit tacos o massa gotta o tittat på film o så sov dom hos oss =)

Lördagen den 14 Maj

Jag o Emilia sov på varsin madrass på mitt golv inatt. Det va jätte mysigt o vi sov sååå gott så. Men vi klev upp lite tidigt idag. Men de gjorde inget för Anni och Angelina va ändå vaken men vi fick vara tysta så att Mamma, Bobbas och Thilo fick sova färdigt.


Angelina =)

Idag ha Anni fått klippa =) Eller hon ha klippt oss allihop. Mamma fick en lugg, Bobbas korthårig o jag fick oxå en lugg =) Vci började mede den o nästa gång får hon klippa resten =)













Jag va super duktig tyckte Mamma men jag ville sitta i hennes knä o klippa mig =)

O nu vill jag gå till frisören på Birsta o klippa mig oxå. Det va ju inte så farligt.
O visst blev jag fin?

Nu är det läggdags för mig. Jag är JÄTTE trött så jag lär ju somna innan filmen är slut. Haha

Natti Natt
<3 Puss Puss <3




Kommentarer
Postat av: sandra

Vad lik du blev fastrarna dina :-) Världens finaste Tindra!

2011-05-14 @ 22:10:06
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0