7 Maj o Blommor till Mamma =)

Idag ha jag varit ute o busat o så ha jag verit hemma hos Cleo.

Nu på kvällen kom Mamma ut för att kolla vad jag sysslade med o då räckte jag fram en jätte fin buket med blommor o sa att jag plockade blommor =)
Mamma blev tyvärr inte så glad som jag hade hoppats på. Hon tyckte såklart att blommorna va jättefina men jag hade ju plockat blommorna i nåns rabatt.
Så får man ju inte göra. O dessutom så hade jag gjort det nere vid den andra lekparken o där får jag ju inte vara.
Jag tycker att det är jätte roligt att leka där men Mamma tycker inte om det eftersom hon inte litar på folk. De finns så mycke tokigt folk som kan hitta på vad som hellst med mig o det vore ju inge bra o tänk om jag skulle ramla o bryta benet eller nått när ja va där nere. Hur skulle Mamma då veta det.
Men det är ju så roligt så jag går ju dit iallafall o så få ju mina kompisar vara där. Blir ju inte roligt för mig om alla går dig och jag inte får.

Aja nu är det dags att sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Blommor ja plockat till Mamma
Det här är Blommorna jag plockade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0