3 Maj

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagis idag o det är lika roligt som vanligt.
Men jag va väldigt trött idag kan jag lova. Uscha, ville följa med Mamma hem o sova igen.
Men efter en stund så blev det fart på mig och jag ha haft jätte roligt.

Hemma ha jag lekt med Play doh degen o så ha jag varit ute med Cleo en stund men jag gav upp det efter en stund eftersom hon va bråk Cleo  idag o det orkade jag inte med =(

Inne ha jag tittat i min nya Sessa tidning som kom på posten idag. Den jag får av Sara =) Jag fick en leksaks telefon med i den och så är det alltid en massa roliga pyssel med i tidningen =)

Men nu är det dags att sova.

Natti Natt på er

<3 Puss puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0