18 Maj Utvecklingssamtal =)

Tjoho.
Oj vad tiden går fort. Tänk att det redan är Onsdag.

Jag är som vanligt ute o busar hela dagarna. O så ha jag såklart varit på dagis Tisdag o Idag =)
Idag ha även Mamma varit på dagis en stund. Hon ha nämligen varit på utvecklingssamtal med min fröken.
Cissi hade bara berömt mig som vanligt. Hon tycker att jag är så otroligt fin, Snäll och Duktig och tycker att det är jätter tråkigt att jag ska byta avdelning på dagis efter sommaren.
Hon vill ju så gärna att jag ska vara kvar hos henne.
Men jag och 9 kompisar har blivit så stora o duktiga nu så då är det dags att byta avdelning.
Dags att lära oss nya saker och nya utmaningar =)

Jag tycker att det ska bli jätte roligt att få börja på karlavagnen =)
Och Cissi tror att det kommer gå super bra för mig där eftersom jag är så duktig o hon gämför mig med 6 åringarna i utveckllingen och på allt jag redan kan och mitt språk =)

Hon tycker att jag är så gullig som hjälper alla andra barn med allt.
O ibland råkar jag bli lite ovänn med någon av mina kompisar och då stannar jag upp o säger stopp o sen säger jag : Kan vi inte börja om från början?.
O samma gäller om mina kompisar blir ovänner, jag hjälper dom att reda ute det oxå o så kramas vi alla =)

Cissi tycker även att jag borde få börja i nån gumnastik grupp eftersom jag älskar gympan och jag är jätte vig och har väldigt bra motorik för att vara bara 4 år. Så hon tyckte Mamma skulle kolla upp om det finns något sådant eller kanske dans. Det tycker jag oxå om och jag har rytmen för det =)
ja nått ska nog Mamma kunna hitta åt mig.

Jag är även väldigt duktig på att skapa saker och älskar att göra olika experiment på dagis. Det är såååå roligt.
Och innan jag ska skapa något så stannar jag upp och funderar på vad det igentligen ska bli och sedan gör jag precis så som jag hade tänkt.

Jag är väldigt fokuserad då jag gör saker. Inget annat barn eller ljud eller vad det nu kan vara kan störa mig då jag är fokuserad på något jag gör.

Ja jag får JÄTTE mycke beröm på dagis och dom tycker verkligen att jag är super duktig o kommer sakna mig massor. Jag kommer sakna dom oxå men Cissi ha sagt att jag får komma in på Polstjärnan o hälsa på när jag vill de och sen så får jag ju fröken Marie med mig in på Karlavagnen så det blir super bra eftersom Marie är min favorit fröken.
Ända sedan det blev vår o blommorna började komma så ha jag plockat med mig en blomma till Marie =)

Jaja nu ska jag sluta berätta hur himla duktig jag är.
Det är dags för sängen. Imorgon är en ny dag och då är det dessutom min namnsdag =)
Mitt namn är ju Maj Tindra Viola och imorgon har Maj namnsdag =)

Aja,
Natti Natt på er

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0