5 Mars

Ja nu minns jag inte när jag skrev sist och jag minns inte vad jag har gjort den senaste tiden heller. Haha.

I Måndags va iallafall jag, Mamma o Thilo på Birsta o kollade leksaker =) Vi va på alla leksaksaffärer o jag fick prova massa saker o peka på allt jag önskar mig när jag fyller år. Det va super roligt.

Tisdag va det dagis o sen minns jag inte vad jag gjorde mer. Men jag va säkert med Verna.

Onsdag såg nog ut som Tisdagen skulle jag tro.

Torsdagen va nog samma o Fredag Va vi på Babysången som vanligt. Jag hittade en kompis som jag lekte med istället för att sjunga idag. Det va roligt =) '
Efter sången gick vi till BVC o vägde Thilo o sen gick vi på Ica o handlade Fredags mys =)
På kvällen satt jag i skrubben o tittade på film på min dator o åt gotta =)

Lördag är det idag o jag ha lekt med Verna =)

Nu är jag super trött så nu ska jag ta o sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0