28 Mars

Idag sov jag ända till halv 11 =) Hur skönt som hellst o Mamma tyckte verkligen om det.

Idag har vi iallafall byggt ihop min hylla o gjort ett Barbiehus av det =) Jätte fint blev det, Men jag tror jag har lite mycke barbiedockor. Haha

Barbie Huset





12 Vuxna och 12 Barn Men jag skulle ändå vilja ha lite mer. Haha

Annars så har jag lekt lite med Verna idag men hon skulle till sin Mamma så det blev bara en liten stund.
Men efter maten så gick jag ut o lekte med grannens flicka. Cleo tro jag hon heter. Men hon va verkligen inte snäll på något vis =( Hon puttade på mig o skrattade o sa att så fick man göra o så sa hon att hon skulle ta alla mina saker när jag ligger o sover o så sa hon att jag inte va nå snäll o att jag inte va nån stora syster. Ja hon va inte snäll alls.

Men nu ha jag ätit kvällsfika o Mamma ha läst saga för mig så nu ska jag hoppa i säng o se en film o sova lite.
Imorgon är det dagis igen o jag ska busa med mina kompisar =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0